Participem al Projecte solidari “Com a casa”

L’escola ha participat de ple en la 7a edició del projecte solidari “Sabadell corre pels nens i les nenes”. Tot el personal docent del centre hem omplert la inscripció per solidaritzar-nos per la causa.
El promotor i director d’aquest projecte, el Toni Valverde, i la coordinadora de la Unitat de Neonatologia i l’UCI Neonatal de l’Hospital Parc Taulí, la dra Mònica Domingo van voler visitar-nos a l’escola i des d’aquí volem agrair-los la seva presència.
I diumenge, el gran dia. Un matí ple d’activitats als jardinets del Parc Taulí van ser la prèvia per al gran acte: la cursa solidària. Més de 3.400 participants van córrer pels carrers cèntrics de Sabadell per sumar-se al projecte “Com a casa” on tots els beneficis seran destinats a la renovació de l’espai neonatal de l’hospital.
Mestres, alumnes, pares, avis… de l’escola, moltes gràcies per poder fer realitat aquest projecte!